Het klooster in Pharping - Reisverslag uit Pharping, Nepal van Sharon Veraa - WaarBenJij.nu Het klooster in Pharping - Reisverslag uit Pharping, Nepal van Sharon Veraa - WaarBenJij.nu

Het klooster in Pharping

Door: Sharon Veraa

Blijf op de hoogte en volg Sharon

27 November 2014 | Nepal, Pharping

De eerste keer dat ik dacht, o nee, waar ben ik aan begonnen...

Mijn koffers werden in mijn kamer gezet en dat was het dan. Niemand die Engels sprak, niemand die me vertelde wat de bedoeling was, geen internet en het ergste was nog dat ik geen water had.... Diep ademhalen en op zoek naar oplossingen!

Het duurde even maar na 2 dagen was ik weer helemaal happy!

Ik mag iedere dag 3 lessen geven en volgende week zelfs 5 lessen per dag. Ik heb water in mijn kamer en vandaag wordt er zelfs een nieuwe watertank geinstalleerd. Ik weet hoe laat we eten e.d. en er komt weer ritme in mijn leven!

De monniken zijn zo lief, gestructureerd en gemotiveerd. Ze doen echt hun best voor mij. Naast de Engelse lessen heb ik ook nog gym gegeven en hebben we versieringen voor in het klaslokaal gemaakt. De lokalen zijn nu echt veel gezelliger!

Het is nog wel even wennen om zonder internet te leven als je vanaf 18.00u alleen op je kamer zit, maar alles went... De boeken vliegen er door heen en je komt echt even nader tot je zelf. Je komt erachter wat er belangrijk is en wat er absoluut niet toe doet.

Vandaag ben ik weer terug in Kathmandu en heb ik dus weer internet. Morgen om 06.00u vertrekt mijn bus naar Chitwan. Daar ga ik een olifantensafari maken door de jungle. Dus vanaf morgen ben ik weer even niet bereikbaar, maar zit ik op een grote olifant om mij te beschermen, dus dat moet vast goedkomen!

Tot snel allemaal!

Liefs

  • 28 November 2014 - 09:03

    Maya:

    Spannend........... een olifantensafari door de jungle.......... véél plezier!! X

  • 28 November 2014 - 18:57

    Mama:

    Fantastisch dat je een neushoorn, olifant en krokodil hebt gezien! Was het moeilijk om op de olifant te stappen? Hoe zit je erop? Hoe voelt het aan als je op een olifant zit? xxx mama

  • 02 December 2014 - 20:14

    Linda:

    Fijn om te lezen dat je je draai nu wel vind.en wat leuk dat je de lokalen versierd hebt, echt wat voor jou.jij weet er altijd wel wat van te maken. Ik ben benieuwd hoe je de safari hebt gevonden meis. Geniet van wat je meemaakt.je bent al op de helft :) xxxxx lin

  • 03 December 2014 - 19:32

    Papa:

    De dagen gaan hier niet zo snel maar gelukkig zijn er al weer twee weken van de vier verstreken.
    Leuk om te lezen dat je je draai weer gevonden hebt. En nu vlug de laatste twee weken scoren.
    tot spoedig weerzdiens. Love you papa

  • 04 December 2014 - 08:38

    T&W:

    Wat een avontuur zeg! :)

  • 07 December 2014 - 08:48

    Annoes:

    Super om te lezen! inmiddels inderdaad op de helft zoals je papa zegt!!
    Vandaag dansen je kids de show ze hebben er super veel zin in (zoals je misschien op je foon hebt gezien!) geniet dr daar nog ff van!! dikke kus van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Pharping

Nepal, Kathmandu

Vrijwilligerswerk in een boeddhistisch klooster.

Recente Reisverslagen:

27 November 2014

Het klooster in Pharping

23 November 2014

De eerste week

18 November 2014

Kathmandu

16 November 2014

Istanbul

28 Oktober 2014

De voorbereidingen...
Sharon

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 894
Totaal aantal bezoekers 3635

Voorgaande reizen:

16 November 2014 - 13 December 2014

Nepal, Kathmandu

Landen bezocht: