De eerste week - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Sharon Veraa - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Sharon Veraa - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Sharon Veraa

Blijf op de hoogte en volg Sharon

23 November 2014 | Nepal, Kathmandu

De eerste week zit erop en wat is het een avontuur! Alles veloopt hier zo anders dan thuis. Ik heb echt een cultuurshock gehad... Op zaterdag ben ik samen met Chantal de stad gaan verkennen en we hebben alle toeristische trekpleisters bezocht, want die moet ik natuurlijk ook zien!

Ik heb de stoepa van Bouddhanath gezien. We zijn bij Pashipatunath geweest en hebben op het Durbar Square op Kumani staan wachten, maar helaas kwam ze (de god van 9 jaar) vandaag niet naar buiten. We zijn naar Swayamburath geweest oftewel Monkey Temple. En daar lopen honderder apen rond de tempel. Echt geweldig om te zien!

Als ik in de stad ben, draag ik een mondkapje, want de lucht is hier zo smerig. Zaterdag middag zijn we bij de Garden of Dreams gaan lunchen en in die tuinen kun je ook echt frisse lucht inademen. Heerlijk!

Als klap op de vuurpijl heb ik donderdag een Mountain Flight over de Mount Everest gemaakt. Een ervaring om nooit meer te vergeten! Heel erg indrukwekkend!

Naast al het prachtige dat ik heb gezien, heb ik ook nog heerlijk gewinkeld in Thamel, hiking gedaan naar het platteland van Kathmandu en yoga op een dak gehad. Oftewel een top ervaring!

• 28 November 2014 - 08:56

Maya:

Hoi Sharon!
    Wat heb je al veel gezien en gedaan!
    Wow, dat lijkt me echt onvergetelijk en indrukwekkend zo'n vlucht over de Mount Everest!
    Geniet nog van alle mooie ervaringen!
    Liefs, Maya X

• 28 November 2014 - 23:49

Roel En Rachelle:

Leuk verhaal! Geniet van alles dat je in Nepal kan doen en leren. Wij zijn trots op jou! X Roel en Rachelle