Istanbul - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Sharon Veraa - WaarBenJij.nu Istanbul - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Sharon Veraa - WaarBenJij.nu

Istanbul

Blijf op de hoogte en volg Sharon

16 November 2014 | Turkije, Istanbul

De eerste halte is bereikt... Istanbul!

Om 16.30u landde ik in Turkije. Om 20.30u zou mijn vlucht naar Kathmandu vertrekken, maar helaas heeft mijn vlucht 5 uur vertraging.
Ik zit dus nog minimaal tot 01.25u braaf te wachten...

Ik heb net een uur met een meisje uit Jemen gekletst. Wat een land... Ik ben weer heel blij dat ik een Nederlander ben en dat ik dus op alle vlakken zelf mijn leven in mag delen!

Nog een paad uurtjes wachten en dan vertrekt mijn vlucht...
Eens kijken met wie ik nu gezellig kan gaan kletsen...

  • 16 November 2014 - 20:49

    Diana Harkema:

    Hoi Sharon,

    Zo te lezen is je reis al goed begonnen ahhaha.. En inderdaad soms mag je blij zijn dat je in Nederland woont wij Nederlanders hebben geen idee hoe goed we het eigelijk hebben hier maar wel een rijke ervaring, en goed het eens van een andere kant te zien meis!

    Een goede reis nog en doe voorzichtig en geniet en leer van alles wat op je pad komt.

    Ook een dikke knuffel van Romy.
    Groetjes Diana Harkema

  • 16 November 2014 - 22:03

    Mama:

    Ha die Sharon!

    Fijn dat je in ieder geval goed aangekomen bent in Istanboel!
    Ik hoop dat je nu in het vliegtuig naar Nepal zit!
    Pas goed op jezelf en een hele prettige vlucht!

    Groetjes van papa en mama kus, kus, kus

  • 16 November 2014 - 22:36

    Linda B:

    O nooo....ik was dus met al die visite vergeten mn skype aan te zetten en zie net dat ik je oproep gemist heb. Hopelijk gaan je vluchten goed en kunnen we nog contact hebben :)
    Geniet in ieder geval van je reis!! We gaan je missen xxx lin jeroen en sem

  • 17 November 2014 - 12:24

    Jethro:

    Hey liefje,

    Wil je me zsm laten weten dat je veilig bent aangekomen
    Je kent me ik maak me doodongerust .

  • 17 November 2014 - 13:24

    Maya:

    Hey Sharon!
    Als het goed is, is de lange reis inmiddels achter de rug? Hopelijk ben je goed aangekomen!
    Pas goed op jezelf zover weg "in den vreemde"!!
    Verder wens ik je een super tijd daar met veel nieuwe ervaringen en hopelijk veel plezier!
    Liefs en heel veel groetjes van Maya xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Istanbul

Nepal, Kathmandu

Vrijwilligerswerk in een boeddhistisch klooster.

Recente Reisverslagen:

27 November 2014

Het klooster in Pharping

23 November 2014

De eerste week

18 November 2014

Kathmandu

16 November 2014

Istanbul

28 Oktober 2014

De voorbereidingen...
Sharon

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 3647

Voorgaande reizen:

16 November 2014 - 13 December 2014

Nepal, Kathmandu

Landen bezocht: